Tuesday, December 18, 2012

Bollywood Christmas Party ♥

Planetele s-au aliniat şi... eu am încercat să mă aliniez cu ele. :) Petrecerea de Crăciun (dacă nu am menţionat până acum, sunt angajată la ING Bank de peste 2 ani ^_^) a avut o temă un pic mai dificilă anul acesta, însă până la urmă am reuşit să mă accesorizez conform cerinţelor. Am găsit pe Facebook o pagină de unde puteţi achiziţiona tot felul de haine si accesorii indiene, în cazul în care aveţi nevoie de aşa ceva :p Eu i-am găsit şi la Sala Dalles şi mi-am cumpărat brăţara cu inel şi maatha patti (accesoriul care se pune pe cap). Îi puteţi găsi şi aici. Rochiţa pe care am purtat-o fusese comandată de pe miniprix.ro însă nu cu acest scop. Până la urmă am decis că este potrivită pentru petrecere şi am accesorizat-o cu o pereche de pantofi aurii de la Bata. Cel mai mult mi-a plăcut machiajul de la petrecere, care a fost realizat de Andreea Lăzarescu, o fată foarte talentată, care m-a surprins în cel mai plăcut mod. Dacă vă interesează vreodată să vă faceţi un machiaj reuşit, o puteţi gasi pe Facebook
Am avut parte de o petrecere reuşită, deşi eram cam mulţi pe metru pătrat. Petrecerea a avut loc în Bamboo, iar locaţia a fost amenajată in stilul specific temei. Am avut mâncare şi băutură din plin, care au fost foarte bune, iar auzul ne-a fost încântat de Antonia şi Jukebox. Am reuşit să îmi fac şi un tatuaj cu henna pe mâna stângă, aşa cum îşi fac indiencele în ziua nunţii (încă nu s-a şters de pe mână). Nu am foarte multe poze, dar vă puteţi face o idee din ceea ce am pus mai jos. Vom posta în curând şi despre câştigătoarele concursului nostru, aşa că fiţi pe fază :)

The planets have aligned and ... I tried to align with them. :) This year's Christmas Party (if not mentioned so far, I have been working at ING Bank for over 2 years ^ _ ^) had a bit more difficult theme, but eventually I managed to accessorize as required. I found a page on Facebook where you can purchase all sorts of Indian clothes and accessories, if you need to :p I found them also at Sala Dalles and I bought the bracelet with a ring and Maatha Patti (accessory that is placed on the head). You can find them here. The dress I wore was bought from miniprix.ro but not for this event. Eventually I decided that it is suitable for the party and I accessorized it with a pair of golden shoes from Bata. I really liked the makeup for party, which was done by Andreea Lazarescu, a very talented girl, who surprised me in the most pleasant way. If you ever want to do your makeup successfully, you can find her on Facebook.
We had a really nice party, although there were many people per square meter. The party took place in Bamboo, and the location was specifically arranged. We had plenty of food and drinks, which were very good and we were delighted with hearing Antonia and Jukebox sing. I managed to make a henna tattoo on my left hand as Indian women do on their wedding day (it has not been wiped off my hand yet). I don't have so many pictures, but you can get an idea from what I put below. Also, we will post the winners of our contest soon, so stay tuned :)






With love,
J.







No comments:

Post a Comment

Feel free to express yourself! We read all comments. Thank you!