Tuesday, January 8, 2013

On a Sunday morning...

Fiind ultima zi din vacanţa de iarnă ne-am răsfăţat cu un mic-dejun la Starbucks, cu speranţa că o cafea bună ne va da forţa necesară pentru zilele de muncă ce urmau. 

Deşi suntem firi diferite şi e foarte greu să te decizi în faţa tuturor bunătăţilor oferite de Starbucks, prima alegere a venit de la sine: croissant cu unt! Bineînţeles că aveam nevoie şi de ceva dulce (să fim în tonul zilelor de excese culinare) aşa că am comandat şi o brioşă cu afine (J) şi o prăjiturică cu ciocolată (L) - nici nu vrem să ne gândim ce cură de slăbire trebuie să ţinem după toate aceste zile de sărbătoare şi răsfăţ. :D

Dar hai să lăsăm aspectele negative deoparte. :) Cum era de aşteptat, dupa ce am savurat cafeaua şi am terminat sesiunea de gossiping, a trebuit sa încheiem cu o sesiune foto :D
Am ales să ne oprim deasupra pasajului Mărăşeşti, locaţie pe care o vom frecventa de acum încolo (pozele au ieşit foarte drăguţ în zona respectivă :)). A fost mai greu cu tocurile şi cu zăpada şi gheaţa rămase, dar după puţin patinaj artistic totul s-a terminat cu bine.

J: Am purtat un pulover achiziţionat la reduceri din Zara, cu leggings negri Pull&Bear, botinele mele favorite luate tot din Zara şi o vestă Reserved. M-am accesorizat cu geanta din piele Nine West, ceas DKNY, inel + brăţări random brand şi lanţ Aldo.
L: Am ales o ţinută lejeră - pantaloni skinny şi pulover cu guler larg  - random brand la care am adăugat ca piesă de rezistenţă cizmele de piele Zara şi pata de culoare reprezentată de paltonul roşu de la Stradivarius. Ca şi accesoriu am purtat un fular cu blăniţă de la Orsay.

Lăsăm pozele de mai jos să vorbească de la sine, pe acordurile melodiei alese de noi ca fiind potrivită pentru ziua petrecută împreună. :)

















Thanks for visiting! :)


4 comments:

  1. sincera sa fiu as manca si eu acum o briosa de la starbucks
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si noi, dar am zis sa ne oprim din excesele astea :D

      Delete
  2. Ulala, cizmele negre si geanta galbena m-au cucerit!! :D Superbe tinute;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey! Multumim pentru aprecieri! Iti dorim un 2013 minunat si plini de postari frumoase! :)

      Delete

Feel free to express yourself! We read all comments. Thank you!