Wednesday, November 7, 2012

Red Roses ♥

Hey, Aristocats!
Ieri a fost o zi specială pentru mine. Am sărbătorit aniversarea celor 4 ani de când sunt împreună cu iubitul meu. :) Cu această ocazie, am primit un coș superb cu 23 de trandafiri roșii, iar seara am fost la restaurantul Roberto's, din incinta hotelului Hilton. A fost minunat, mâncarea a fost foarte bună, atmosfera plăcută, oamenii drăguți, iar prețurile acceptabile. Din punctul meu de vedere merită să te răsfeți din când în când, luând prânzul sau cina la ei, pentru că au servicii foarte bune și cu siguranță vei pleca mulțumit. Am ales pentru această ieșire o ținută cât de cât classy :) Găsiți mai jos câteva poze, ca să vă faceți o idee :)

Hey, Aristocats!
Yesterday was a special day for me. I celebrated the 4 year anniversary with my boyfriend. :) On this occasion, I received a beautiful basket of 23 red roses and in the evening we went to Roberto's restaurant in the Hilton Hotel. It was wonderful, very good and tasty food, nice atmosphere, nice people and reasonable prices. From my point of view we deserve to spoil ourselves once in a while, having lunch or dinner with them, because they have great service and you will definitely leave satisfied. I chose to wear for the night out a somewhat classy outfit :) Here are some pictures, to give you an idea :)

Iulia:
Cămașă/ Shirt: BSB
Fustă/ Skirt: Zara Woman
Curea/ Belt: Reserved
Dres/ Tights: Calzedonia
Pantofi/ Shoes: Zara Woman

The red roses


The outfit



Us (4 years ago)


Kisses,
J.






No comments:

Post a Comment

Feel free to express yourself! We read all comments. Thank you!